Velkommen


lørdag 20. august 2011

Travle tider

Her er det travle tider for tiden - mammaen er begynt å jobbe, minstesnuppa har begynt i barnehage, håndverkerne jobber for harde livet med oppussing av førsteetasjen, og pappaen er hjemme, men bare for en kort stund. Skal si tidene har forandret seg drastisk fra rolige, deilige dager hjemme med lillesnuppa! Og travlere skal det vel bli, dette er jo bare startgropa. Og siden jeg fikk ny jobb litt plutselig midt på sommeren har de ikke funnet noen som kan erstatte meg på gamlejobben, så jeg jobber så å si dobbelt opp. Men det ordner seg etterhvert! Nyjobben virker i alle fall bra så langt, spennende med noe helt nytt.

Vi prøver å kose oss mest mulig om dagene, pappaen må nemlig reise ut på sjøen igjen etter bare en uke hjemme. Så da er det bare å nyte det så lenge det varer! God helg!

6 kommentarer:

  1. God helg til dere også! Håper den doble jobbtilværelsen snart går over!
    Klem

    SvarSlett
  2. God helg :D
    Hørtes ut som om det er mye som skjer hos dere omdagen. Håper resultatet av oppussingen blir bra, spennende :) Lykke, lykke til med jobben/jobbene!
    Klem Mumsi

    SvarSlett
  3. Høres ut som travle dager ja..
    Men gratulere så masse med ny jobb - du må nå husk på å leva opp i det hele - spesielt når mannen reiser på sjøen igjen..
    Takk for koselig hilsen forresten.
    Mari JOhanne

    SvarSlett
  4. Tusen takk, ja, må prøve å leve litt også. Håper jeg får det til etterhvert ;)

    SvarSlett
  5. Høres travelt ut med to jobber, ja. Selv syntes jeg det var slitsomt nok å starte opp etter ferien, hehe.

    SvarSlett
  6. Det er absolutt slitsomt nok! :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!