Velkommen


lørdag 14. juni 2014

Siden sist


Hei! Nå har det igjen gått en stund siden sist. Helt ærlig har jeg nok en gang vært litt i tankeboksen hva gjelder denne bloggens framtid. Jeg har spurt meg selv: Har jeg virkelig tid til å blogge? Og har jeg lyst? Det er vanskelig å finne tid i en hektisk hverdag med jobb, unger, trening og alt som skal gjøres. Men jeg har lyst! Blogging er en hobby, og det gir meg mye.

Nå er vi så heldige at vi har pappaen i huset hjemme hele tiden. Ja, bortsett fra når han er på jobb, da. Men det er her i Narvik! De lange reiseperiodene hans er over, og han kjører i stedet slepebåt her på hjemstedet vårt. Et nytt liv er i gang, og det er helt ubeskrivelig godt å være to foreldre om alt.

Dermed skulle en tro at tida skulle strekke til litt bedre enn før, i alle fall?! Jeg liker å tro det. Og har tenkt å satse på videre blogging. Her er noen bilder fra den siste tida, om noen vil se:


Besøk på skolen størstesnuppa skal begynne på til høsten. Stor stas å få skolesekk!


Stolt far og datter :)

Tre fine jenter i konfirmasjon til eldste søskenbarnet i Troms.

Mellomste snuppa Martine på besøk i pappas båt.

Minste snuppa Kristin spiser kvelds ute en herlig varm junidag.



Ha en fortsatt fin lørdag og helg! 






2 kommentarer:

  1. Så fint å se et nytt innlegg fra deg! Jeg tenker at dersom man føler at det å blogg gir mer enn det tar, så burde man fortsette med det :)
    Er så gøy å se bilder av småfrøkenene dine, de er så like, men likevel så ulike! Og med tre aktive snupper er det nok veldig godt å ha (minst) to voksne til å ta seg av dem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig med kommentar fra deg, @pantora :) ja, jeg har nok kommet frem til at bloggen gir meg mye, og at jeg derfor ønsker å fortsette.

      Det er helt FANTASTISK å være to om alt :)

      Ha en SUPER dag! :)

      Marianne.

      Slett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!