Velkommen


lørdag 5. november 2011

Lørdagsliv

Herlig lørdagsliv med kafetur, lørdagsgodis og en rolig og avslappende kveld litt senere. "Han far sjøl" skal ut på byen med en kompis - selv var jeg ute og spiste sammen med gode kollegaer i går og "slækkis"-livet frister :)


Var innom en ny Nillebutikk på et av byens senter i dag og kjøpte en ny lykt (har sett den mange steder før, men nå er den altså i heimen her også).

Minstesnuppa kosa seg veldig med lørdagsgodisen i dag:
Hvorfor ikke gni inn lørdagssjokkisen i hele fjeset?
Storesøster er på tantebesøk sammen med mormor og morfar i helga, så minstejenta får all oppmerksomheten. Tror hun synes det er veldig deilig, men på grensa til det slitsomme, hehe, hun blir nok glad når søstera kommer hjem i morgen!

Ha en nydelig lørdagskveld!

Klem fra Marianne.

4 kommentarer:

  1. Søt med lørdags sjokkis da i fjeset :) Så fin lyt, en slik vil jeg også ha :)

    SvarSlett
  2. Takk :) Ja, likte den lykten :) pynta opp i vunduskarmen :)

    SvarSlett
  3. Haha, sjokolade overalt... Blir fort det.. Jeg satt med ene ungen til søskenbarnet mitt på fanget, han var vel rundt 3 år, og spiste kinderegg. Med hendene full av kliss og sjokolade begynte han tørke av på buksebenet sitt, sånn helt fraværende mens han så på barne-tv. Da jeg spurte hva det var han gjorde, sa han "unnskyld!" og begynte tørke seg på armlene på stolen i stede, hehe.

    SvarSlett
  4. Hehe, ja, blir ofte litt gris med sjokoladen :D har sett Martine tørke av middagsrester på seg selv, så det er vel naturlig for kidsa, hehe :D

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!