Velkommen


søndag 6. november 2011

Kos med lilleba

I helgen har det, som jeg nevnte det forrige innlegget, blitt masse kos med minstesnuppa siden storesøster er sammen med mormor og morfar hos tanta m/familie i Troms i helga. Nå om morgenen har vi kost oss masse med bøker og sang, og hørt på cd-plata vi fikk da vi var med på babysang i vinter. Den ene sangen der blir alltid mora så rørt av, så litt snodig opptreden alltid når vi danser og har det gøy på stuegulvet sammen og det kommer latter og tårer om hverandre fra mora :)



Her er teksten i alle fall:

Danse sammen med deg

Så bitte små hender
så bitte små tær
Så liten i verden
er du jeg danser med her.

Jeg vil danse sammen med deg.
få ha deg tett inntil meg.
Jeg vil le og kose med deg,
for du er en engel for meg.

Så lett mot min panne,
så lett på mitt kne.
Jeg løfter deg sakte
og gynger litt opp og ned.

Jeg vil danse sammen med deg
få ha deg tett inntil meg-
Jeg vil le og kose med deg,
for du er en engel for meg.

For du er den beste
av alle jeg vet
du gjør meg beveget,
med dans og kjærlighet.

Tekst og produsent: Geir Hegerstrøm. 2009 IKO-forlaget AS, Oslo.

6 kommentarer:

  1. Herlig tekst!
    Har aldri hørt den sangen før, men så har jeg ikke gått på babysang heller..
    :)

    SvarSlett
  2. Å, ja, den er fin! Vi har den på cd her hjemme:) Og så der det så fint at ungene får ha alenetid med mammaen:) Ser ut som hun koser seg:)
    ha en fin ny uke frue:) klemmer

    SvarSlett
  3. Sangen er også fin! Prøvde å finne den på youtube, men var ikke å oppdrive..

    Ja, hun har kost seg skikkelig :) takk det samme, ha en fin uke :))

    SvarSlett
  4. For et herlig bilde!

    SvarSlett
  5. Hihi :) ja, skikkelig happy-face på hun der :D

    SvarSlett
  6. Så søt hun er!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!