Velkommen


onsdag 16. november 2011

GRISEVÆR!

Et lite innlegg på morrakvisten før jobbdagen liksom er ordentlig i gang..

Gikk til jobben i ordentlig grisevær i dag, type bøttevis av regn på tvers fordi det er sterk vind. Nytter ikke med paraply der, gitt, den vrenger seg så lett som bare det. Derav den våte dongeribuksa! Er man forfengelig, så er man forfengelig og orker ikke regnbukse på vei til jobben ;)

Men nå er det P3-morgen på nettradio og kaffe i den fine jobbkoppen min, og litt småpusling med ditt og datt som er fint å få unna før jeg skal ha undervisning klokka ti.

Hjemme er det totalkaos - oppussingen av førsteetasjen nærmer seg slutten, men siden mannen min har malt vegger og tak ligger det jakker og sko overalt i andreetasjen. Jeg prøver så hardt jeg kan å ikke bli GAL av alt rotet og kaoset. Men snart ser vi en ende. Skal legge inn bilder av de fine fargene på barnerommene snart! Dessuten er monsterbuksa ferdig, den fortjener litt skryt her på bloggen den og ;)

Ha en super onsdag :)


2 kommentarer:

  1. Haha, Marianne da, vil du ikke gå med regnbukse så får du strengt tatt bare ha det så godt! Her også har det regnet, helt sykt mye, den siste tiden. På tide med snø nå!

    Håper dere blir ferdig med oppussingen til jul :)

    SvarSlett
  2. Ja, det får jeg! Heldigvis bedre vær i dag :) tror de blir ferdige, hipp hurra :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!