Velkommen


lørdag 1. september 2012

Vi er i gang

... med høsten! Barnehagen og jobben er sparket godt i gang, noen uker er allerede gått.

Mannen og pappaen i huset er dratt på sjøen igjen etter seks deilige uker hjemme (og på ferie) med familien. Hverdagen har tatt oss. Tida strekker noen ganger dårlig til, spesielt hva angår blogginga for tiden.

Lite hjelper det at man er ekstra sliten om dagen. En bitteliten krabat inni magen krever sin plass. Jepp, du leste riktig, husets store-  og lillesøster skal bli storesøstre! Enkelte for andre gang, og den nevnte størstesøstra er ikke sjeldent ute med kommentarer som "Mamma, magen din e ALLEREDE blitt ganske stor, altså!"

Litt mørkt bilde tatt i motlys på danskebåten i sommer :D


Men foreløpig går det greit å være i jobb, og per tiden alene med to snupper, og jeg krysser fingrene for at det fortsetter slik.

I dag har vi en fin lørdag der vi har vært ute og lufta Mira, hatt besøk og nå teller minutter til vi kan sette på barne-tv (i alle fall føler enkelte det slik) :)

Ha ei fin helg!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med den lille i magen!

    SvarSlett
  2. Marianne P3.9.12

    Gratulerer :-)

    SvarSlett
  3. Næh, så gøy! Gratulerer :D

    SvarSlett
  4. Der var det offentlig, så bra <3 Jeg må gratulere deg her også. Gratulere så mye vennen min, tenk for en lykke <3
    Leser bloggen din støtt og stadig, gleder meg til magebilder :))

    SvarSlett
  5. Så koselig:) Gratulerer så mye! Så spennende da! Håper formen din er bra! klemmer:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!