Velkommen


lørdag 15. september 2012

Lørdagsro

Lørdag..... Endelig senker roen seg og vi kan "slække" foran barnetv hele morgenen og bare kose oss!

Hverdagene raser avgårde, som de sikkert gjør for de aller fleste. Det er hektisk å være deltidsalenemamma til to småjenter, gravid og i full jobb. Formen er ikke helt på topp, men foreløpig går det greit, mye takket være jentenes mormor og morfar som avlaster stadig vekk. Det er herlig!


På busstur en dag i august


 
I dag skal vi en tur og kjøpe litt kurver slik at vi får organisert heimen litt bedre (diverse småleker trenger en plass å bo!). Så skal vi på besøk til noen som har barn på samme aldre som småsnuppene.
Deilig med helg! Hva skal du gjøre i dag? Håper du får ei fin helg!




6 kommentarer:

  1. Det høres ut som fine lørdagsplaner. Jeg synes du er superflink, både hverdag og helg! Vi skal i ettårsdag til tvilling-tante-ungene mine, men også ut å dokumentere fremgangen på tomta ;) Stor klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, snille du :) kos dere masse i dag!

      Slett
  2. Heisann.
    Gratulere så masse med den koselige nyheten.. Syns du e sprek som går på med nr 3 - her holder det med 2 - merker det spesielt godt nå som herr Vims her på firmatur i helga.. Føler jeg må gjenta meg 100 ganger før 3 åringen hører... Jeg begynte i ny jobb mandag - og trives så langt veldig bra..
    Ønsker deg ei flott uke..
    Klem fra Mari Johanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Jo, vi føler oss litt spreke :) men drømmen har alltid vært tre barn, og det gjelder oss begge, heldigvis. Så ingen diskusjon der. Ha ei fin uke du og!

      Slett
  3. Artig kommentar her vedr. å gjenta seg selv hundre ganger til "småtrollene". Jeg har barn på 2 og 4, og føler også at jeg sier samme setning tusen ganger ;) Man blir litt svett over sånt ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjenner meg også igjen her, ja :)

      Slett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!