Velkommen


torsdag 19. mai 2011

Et mammaliv!


Jeg er så heldig å ha blitt mamma hele to ganger, til to skjønne små prinsesser. Disse to blir nok denne bloggen å handle mest om. Andre ting som relaterer seg til det å være mamma vil også være aktuelle. Men dette er ikke en blogg om interiør, mote og hvordan det ser ut hjemme hos oss.. :) Ikke et vondt ord om dere supre damer (og menn) som har sånn peiling at dere kan blogge om dette, altså! Men her har jeg altså lite å komme med. Det jeg kan komme med, derimot, er små hverdagsanekdoter og livsbetraktninger sett fra en tobarnsmammas ståsted. Det er målet for denne bloggingen! Så får vi håpe at det er noen av dere der ute som vil lese og kommentere. Det hadde vært koselig!

1 kommentar:

  1. Skal følge bloggen din :)Vill du følge min ?:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!