Velkommen


fredag 2. november 2012

Fredda! Godis. Og magebilde

Så var plutselig fredagen her igjen, i all sin sødme! Endelig kan jeg kose meg skikkelig med litt sjokolade og brus (det sedvanlige vinglasset går jo selvfølgelig ikke nå). Ja, for jeg har jo IKKE spist noe godis i uka som gikk. Neida. Kjeeempeflink på det feltet som gravid. Har IKKE søthunger ut av en annen dimensjon denne graviditeten heller. Og colakjøret....vel, du skjønner kanskje tegninga.

Har mine svin på skogen på dette området. Har jo vært gravid to ganger før, og da var det rimelig likt med hvordan det er nå (med tanke på sjokkistrang og slikt). Og for den tredje graviditeten hadde jeg SÅ mange sunne og helsemessige planer! Jeg skulle slettes ikke drikke cola (jeg mener at det hjelper litt når jeg har migrene). Ikke skulle jeg ha noe særlig søthunger (og i hvertfall ikke gi etter for det) og jeg skulle være en superflink gravid som trente og trente til krampa nesten tok meg. Hoveddelen i denne planen besto selvfølgelig i at jeg ikke under noen omstendigheter skulle ha migrene. Ett svangerskap uten måtte vel kunne la seg gjøre? Eller?

Min fredagskos

Jada. Så sitter vi her, nok en gang. Smelt på tjukka, på cola- og godiskjøret og uten å ha trent nevneverdig utover den trimmen man naturlig får av å ta oppvasken og stelle for sine barn (og ektemann). Men det er jo litt, da. Det er det jeg trøster meg med. Så får vi ta resten etter at nummer tre er vel ute i verden.

God fredag og helg til deg!

Klem fra fru Uteng :)

18 kommentarer:

  1. Greta2.11.12

    Æ syns du fortjene hver en sjokoladebit! Du ser strålanes ut, æ e overbevist om at man blir litt lykkeligere av både godis og cola! :-) Ha ei super helg! Klem fra mæ!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!! Det va koselig sagt :) ha ei super helg du å. klem!!

      Slett
  2. :) ja, ja sånn kan det gå.. Men du e ikke den eneste som har gotte fredag! Med cola zero e nesten sunt!

    SvarSlett
  3. Så flott bilde av deg og babyen, som foreløpig gjemmer seg i magen..
    Huff, husk behovet av cola med minstemann - merkelig nok la jeg nesten ikke på meg i det svangerskapet..
    Ha ei riktig god helg med godisen og magen..

    Stor klem fra Mari Johanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Satser på at det samme skjer med meg da ;)) ha ei flott helg du også!!

      Slett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Superfin mage, sunn kan du bli når du ska amme! Nye muligheter da;-) god helg fra søster

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, søs :) ja, nye muligheter da, det har du helt rett i! God helg t dåkker også! Klem!

      Slett
  6. Så fin gravid mage ;)Jeg er gravid med nr 2 og er mye sunnere som gravid enn ikke gravid! rare greier men bra da ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gratulerer med graviditeten! Så koselig med nummer to. Så bra du er sunnere, det er godt jobba! Ha en fin lørdag!

      Slett
  7. Juleplanleggingen er igang, men her er det ikke noe pynting for 20.desember. Skulle gjerne vært den tidlige butikkjula foruten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Må ærlig innrømme at her starter pyntinga sånn smått 1.desember, så kommer det gradvis mer mot selveste julaften :) fin søndag til deg :)

      Slett
  8. Så flott mage, kjempefint bilde!:)Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  9. Du er kjempefin! Og forresten så kan du vel drikke cola i vinglass?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, er jo akkurat det jeg gjør :)))

      Slett
  10. Fine Marianne og fine magen :)

    SvarSlett
  11. Oi, så fin og grattis!! :-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!