Velkommen


fredag 29. juli 2011

Bloggfunderinger og strikkelykke

Jeg synes det er vanskelig å finne et navn til denne bloggen, og den har allerede skifta navn flere ganger. Det er vanskelig fordi jeg ønsker å skrive om så mye forskjellig, og ikke bare peile meg inn på noen områder. Dette er en blogg om hverdag, hverdagslykke og livet som småbarnsmor eller småbarnsforeldre, ja, men ikke bare det. Jeg har mange forskjellige tanker om mange andre ting også, som jeg gjerne vil ha frem her på bloggen. Det var derfor jeg startet den i utgangspunktet :)

Så dette er navnet. I alle fall enn så lenge. Vi får se.

Er det en ting denne bloggen ikke er, så er det en håndarbeidsblogg. Hadde den vært det, hadde det ikke vært oppdateringer særlig ofte! Men håndarbeid er likevel en av mine interesser, selv om det går tregt og jeg overhodet ikke har noe stortalent innenfor dette :) prosjektet jeg nå holder på med (tør ikke å si når jeg starta) er en "monsterbukse" til min eldste datter. Den har jeg plagdes med, noe jeg ofte gjør i mine strikkeprosjekter, men nå ser det ut til at jeg får den ferdig til høsten, i alle fall. Hehe :) Kanskje jeg kan legge ut et bilde av den ferdige buksa da?

6 kommentarer:

  1. Hei og velkommen som blogger.
    Gleder meg til å se strikkebuksa,
    skrive kan du iallefall, så kommer nok tema etterhvert. Vi skriver da helst om det som interesserer oss?
    Velkommen til meg,
    nå følger jeg deg også, og gleder meg til å se hva som skjer videre her.
    :)
    Ha en finfin lørdag!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Ja, jeg har planer om å skrive om akkurat det - det som interesserer meg! Koselig at du vil følge meg, nå ble jeg glad! :)

    SvarSlett
  3. :) gleder meg til å se buksa! hverdagsfilosofi høres jo ut som en passende tittel! gleder meg til å følge deg videre!

    tusen takk for hilsen inne hos meg! blir hoppende glad:)

    fin sommerdag til deg og dine!

    SvarSlett
  4. Så bra! Tusen takk for hilsen selv, blir også veldig glad for det! Ha en super dag selv :)

    SvarSlett
  5. Så fin blogg du har! :) Gleder meg til å se bilde av monsterbuksa. Jeg har også strikka ei sånn, og den ble litt skjev og skakk, men det er da tross alt et monster. Jeg har aldri sett et "perfekt" monster før, har du?... ;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk, Sofie! Ja, har plagdes litt med den oppskrifta, men er jo ikke så garva i strikkegamet, så regna med det bare var meg. Mi bukse er rimelig skjev og skakk også, hehe :) men gleder meg til å brodere på monsterøyne og -tenner! Har aldri sett et perfekt monster nei, det er et godt poeng :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!