Velkommen


fredag 22. juli 2011

Bloggingen fortsetter..

Litt lenge siden sist nå! Det er delvis ferie, og delvis mangel på motivasjon som er grunnen. Jeg er rett og slett ikke sikker på om jeg skal fortsette å blogge. Synes det er vanskelig å få lesere, å få bloggen min "out there". Jeg har ikke så veldig lyst til å bare blogge for meg selv, jeg har lyst på lesere og folk som kommenterer det jeg skriver! Ellers synes jeg ikke det er noe vits. Men jeg har altså valgt å fortsette, i alle fall enn så lenge, og det er fordi jeg liker å skrive, først og fremst. Så får vi se om det blir lesere etterhvert ;)

4 kommentarer:

  1. Litt tidlig å gi opp etter 9 poster, vel! Noen knep for å få flere lesere er å blogge ofte (typ 4-7 ganger i uka), og være flink å kommentere på andres blogger, slik at de (og leserene deres) kan få klikket seg inn på din blogg. Og legg ut adressa på face hver gang du har nytt innlegg... Ikke gi opp :D

    SvarSlett
  2. Hehe, nei, jeg skal ikke gi opp! Kanskje jeg bruker facebook etterhvert, vi får se :) tusen takk for tilbakemelding, i alle fall!

    SvarSlett
  3. er så opp og ned med blogging jeg også.hehe
    Tenker det samme som deg !ikke lett dette, men synes du skal fortsette :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det! Jeg har ikke tenkt å gi opp, jeg fortsetter :) håper du vil fortsette å titte innom!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!