Velkommen


tirsdag 4. august 2015

Ut på sykkeltur! Og nytt navn på blogg

Ferien er over, og været har ikke bare vært til å skryte av. Noen fine dager med litt sol og ok temperaturer har vi imidlertid fått, og prøvd å gjøre det beste ut av. Her ser du mammaen og jentene på sykkeltur en dag i juli.




Herlig å komme seg ut sammen på sykkeltur! En del motbakker på hjemturen holdt på å ta motet fra eldstesnuppene, men det gikk seg til, og en superfin tur var det.

Ellers har jeg altså byttet navn på bloggen, så dere som følger meg må være snille og legge inn den nye adressen slik at dere fortsetter å være mine følgere :) jeg ble litt lei av at adressen ikke samsvarte det bloggen heter, så nå "heter" jeg det samme både i navnet, på selve bloggen og på instagram.

Blogging har det nå vært så som så med etter tredje snuppe, men et innlegg nå og da får jeg jo til, og dere må gjerne følge meg på instagram.

Planen er å fortsette å blogge om hverdagsliv, god og sunn (trenings)mat (pluss noen usunne saker også da ;) og litt trening, så jeg håper noen vil lese :)

Klemmer fra Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!