Velkommen


mandag 12. januar 2015

Nytt år - nye muligheter

Tre fine snupper hos fotografen i høst!


Godt nytt år!

Da var plutselig høst, jul og nyttår gått før man fikk skrevet et eneste blogginnlegg. Tida går med til så mye annet når man har tre barn, full jobb og ønsker å trene noen ganger i uka.

Jeg skulle så gjerne brukt mer tid på å finpusse bloggen min. Jeg skulle ha testet ut oppskrifter, bakt mer, tatt mer bilder og skrevet mer. Jeg synes jeg har så mye å dele! 
Akkurat nå må jeg i imidlertid bare innse at bloggingen kommer  ganske langt bak i rekka. Jeg skal nok klare å legge inn et hverdagsinnlegg og en og annen oppskrift innimellom. Men  noe mer enn det får jeg ikke til akkurat nå. Om det fortsatt finnes folk som leser helt vanlige blogger når jeg endelig har tid til å legge litt mer arbeid i bloggen min, så kommer jeg til å gjøre akkurat det. Legge mer arbeid i den. I mellomtiden blir den som den blir. Med innlegg med jevne og ujevne mellomrom. En hverdagsblogg med sunne og usunne oppskrifter innimellom.

Håper du vil lese!

Hilsen fru Uteng.  

5 kommentarer:

  1. Så store de er blitt :D Kjempe fint bilde, jeg titter da innom innimellom her :D Godt nyttår. Har du instragram ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, og så hyggelig at du gjør det, det gjør meg glad! Ja, emmeliss på instagram. Du? :)

      Slett
    2. mammatiltogutter ;D

      Slett
  2. Veldig fint, det bildet der!
    Jeg leser alltid :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre, Pantora!

      Slett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!