Velkommen


mandag 4. august 2014

Middagsplan og krimbok

Så var det mandag! Som jeg nevnte i går, er ferien over for folket her i huset. I dag var det dermed jobbstart, SFO-start og barnehagestart for oss. Ferie har vært deilig, men det er godt å komme i gang med hverdagene. Jeg er nok en av dem som liker hverdager veldig godt :)

I vår ble jeg inspirert av Trines Matblogg til å planlegge ukas middager. Det er ikke hver uke jeg klarer å være så i forkant, men noen ganger klarer jeg å lage en plan, og da blir jeg så fornøyd! Det er godt når de fleste av middagene for uka er innkjøpt og planlagt.

Slik ser planen vår for hverdagsmiddager ut denne uka:

Mandag: Laks med pasta og salat med avokado og eple
Tirsdag: Langpannekake med bacon og tomatsuppe
Onsdag: Potetmosgrateng a la Kristine Weber
Torsdag: Fiskeboller
Fredag: Taco eller nachos

Ellers skal kvelden tilbringes alene siden mannen er på jobb, og da skal jeg lese litt krim. Noen som har lest denne?


Ha en fin mandags kveld og uke.

Fru Uteng.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!