Velkommen


mandag 29. april 2013

En ny mandag

Ja, så var det mandag igjen. Jeg er jo i permisjon, og da blir jo denne hverdagsfølelsen når mandag kommer litt annerledes, men det er likevel fint med mandag og barnehage og faste rutiner. Og så er det godt når fredagen kommer også, da er det jo fri for alle mann. Dette synes jeg selv om jeg har vært alene i snart tre uker med tre barn. Og selv om jeg er veldig glad for barnehagen. I helgene prøver vi å kose oss masse sammen (til tross for at mors solide underskudd på søvn ikke blir noe særlig bedre av at det er helg ;). Nøkkelen er å slappe av og ta ting som de kommer, trøtt eller ikke trøtt. Og kaffe er en fin ting. (I moderate mengder, en vil jo ikke ha en hyperaktiv baby).

Mye det skal jobbes med når det er blitt vår! Snøen fra i fjor kan skimtes i bakgrunnen. ;)
 
Uansett så er det faktisk vår her i nord også. To netter på rad har det snødd og vært snø på bakken og bilen når vi har stått opp, men sola har kommet og ordnet opp og vi har følt oss varme og våryre igjen. Ungene har kost seg masse ute. I går var vi ute nesten hele dagen, og hadde til og med vafler til lunsj, stekt på trappa. Herlig!


 
 
Minstesnuppa Kristin vokser og trives og har blitt to måneder alt. I dag kom det en to uker gammel baby med mammaen sin for å levere storesøsken i barnehagen. At det går an, det var jo i går at vår baby var så liten!
 
 
Nå er det nedtelling til pappaen i huset kommer hjem, bare en og en halv uke igjen!
Ha en finfin uke så lenge.
 
 
Fru Uteng. 
 


4 kommentarer:

  1. Nydelige jentene! Jeg synes du er flink og knalltøff :) Håper dagene frem til pappan kommer hjem går fort (og er sykdomsfri)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuuusen takk, Pantora, ordene dine varmer <3

      Slett
  2. Så stor lille Kristin har blitt, ho e nu lik sin far ser det ut som! Gleder meg til dere kommer! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ho e lik sin far, ja, det skal vær sikkert :) vi glede oss også :)

      Slett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!