Velkommen


onsdag 9. januar 2013

Uke 33

Her er altså magen per tiden. Og et litt rotete kjøkken. Men pytt sann!
I dag er jeg 32 uker og fem dager ut i svangerskapet. Det er litt rart at det snart bare er sju uker til termin, samtidig synes jeg ikke svangerskapet har gått så fryktelig fort. Men nå begynner det faktisk å nærme seg, og jeg har innsett at det kanskje er på tide å begynne å gjøre litt klart til babyen kommer!

Vugga må hentes ned, klær og dyner må vaskes og vogna må gjøres klar. Egentlig er dette bare kosearbeid, men nå må jeg se å få ut fingeren!

For jentene er det kosedag i dag. Martine har vært syk siden lørdag og er nå på bedringens vei, heldigvis. Typisk nok har da Emilies nese begynt å renne, så i dag tar vi det med ro hjemme. Kanskje jeg får ned julegardinene i dag? ;)

Ha en super onsdag!

Fru Uteng.



9 kommentarer:

  1. Så fin mage du har !!! :) Kos deg masse med forbredelsene ! skal snart begynne med det jeg også har jeg tenkt, som smått ihvertfall :)

    SvarSlett
  2. Åhhh - tenk at det bare er syv uker igjen! Sukk... Kjenner jeg blir litt sjalu, ja! Lykke til med forberedelsene!!

    SvarSlett
    Svar
    1. E jo bare å hiv sæ rundt, Karen!! :))

      Slett
  3. Sååå fin mage... 7 uker, det er jammen ikke lenge til! Hvordan er formen? God bedring til småsnuppene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Takk, Pantora! Formen er litt opp og ned, fint at mannen er hjemme nå.. Småjentene er litt bedre nå!

      Slett
  4. Se på den flotte magen.. Vet du om det er en jente eller gutt denne gangen.
    Du må kose deg så mye du klarer - plutselig blir det jo en helt ny tilværelse..
    Stor klem fra Mari Johanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Jente nummer tre ligger i magen :)))

      Slett
  5. Så fin du e <3

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!