Velkommen


mandag 13. februar 2012

E det mange daga igjen nu, mamma?

Endelig nærmer dagen seg da sjømannspappaen kommer hjem. Emilie har spurt hver dag i det siste hvor mange dager det er igjen nå. Det er morsomt å se hvordan hun utvikler seg og skjønner mer og mer for hver gang pappaen reiser ut. Nå lurer hun rett som det er på hva pappa gjør nå og hvordan det ser ut der han er.

Den firbente fikk ikke være med på familiebildet, selv om det var den opprinnelige planen.
Martine snakker også litt om pappa, og vil gjerne snakke med ham i telefonen. Skal bli godt å få han hjem nå for alle store og små, inkludert èn firbent, i huset!

10 kommentarer:

  1. Så deilig at han kommer hjem nå! :)

    Dere er så fine! klemmer:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, helt herlig. Tusen takk, klem tilbake!

      Slett
  2. Godt å få mannen hjem, ja. Her i huset synes vi en kveldsvakt i ny og ne på Far sjøl holder. Da må 6-åringen gjerne sove med et av pappas plagg å "sniffe" på.

    Fint bilde!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, det holder jo i massevis!

      Slett
  3. Skjønner godt at det blir deilig å få han hjem :) Er imponert over dere som er så mye hjemme alene, all respekt! Jeg har forresten funnet ut at vi har felles kjente: Kristine og Eirik :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det bildet er bare så fint!! Kan tenke meg de gleder seg til pappa kommer hjem. Du er flink å skrive synes jeg :-) Gleder meg til vi sees neste gang. Stor klem <3

      Slett
    2. Ja, jeg så det på facebook, Helene! Moro!

      Slett
    3. Hanne, takk for det :) gleder meg også, veldig!! Stor klem!!

      Slett
  4. Godt dere får han hjem igjen snart :) Nydelig bilde!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!