Velkommen


lørdag 31. desember 2011

Godt nyttår

Godt nyttår ja,
og takk for det gamle..

Tenk at et helt år er gått - det er blitt en
klisjè, men akk, så fort tiden går

Takk for mange fine stunder
med min fine familie - store og små, unge og gamle - men
spesielt min supre og fine kjernefamilie



takk for mange fine turer
med vofselofsen Mira



Takk for et hyggelig bloggeår, er glad
jeg startet med det (selv om det fortsatt
er i det små)

2011 har i grunnen vært flott - og jeg er heldig
som har det så fint!

Godt nytt år, alle sammen.

Måtte 2012 bringe alt dere måtte ønske!!

<3


3 kommentarer:

  1. godt nytt år:) så fine dere er:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint bilde av dere (og av Mira, såklart). Godt nytt år, Marianne! ♥

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!