Velkommen


torsdag 9. januar 2014

Ny frisk

Så var det plutselig januar igjen! Permisjonen min med lille snuppa har egentlig gått ut nå, men heldigvis tok jeg en avgjørelse for lenge siden om at jeg skulle ha litt ulønnet permisjon noen måneder nå utpå våren. Jeg begynner dermed ikke å jobbe før 1.april. Herlig! Jeg er ikke en av de som blir rastløse og kjeder seg i permisjon, jeg nyyyyter det i fulle drag. Det er så fantastisk deilig å ha god tid om morgenen før storsnuppene skal i barnehagen, det eneste vi skal rekke er frokost klokka ni. Så kan jeg rusle hjem igjen (vi er nesten nabo med barnehagen), lillesnuppa skal gjerne ta seg en dupp i vogna da, og ta meg en kopp kaffe i fred og ro.

Slenger med noen bilder fra den siste tiden..



Håper du har en fin januarkveld.

Fru Uteng. 

2 kommentarer:

  1. Det er nok fint for de små også, med en mamma som ikke stresser med å komme seg tilbake i jobb. Høres ut som fine dager dere har :)

    SvarSlett
  2. Veldig fine, Pantora :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar!